2 jan. 2013

Innan vi bestämde oss för älvsbyhus tittade vi på många andra husleverantörer bl.a. Vårgårdahus och deras villa södergården. Det som tillsist gjorde att vi valde älvsbyhus var prisskillnaden, då älvsbyhus ligger en bra bit under de allra flesta husleverantörer (även om man gör de allra flesta tillval). Vårat bjarke med tillvalen och deras villa södergården är ju väldigt lika, MEN det som jag verkligen hade önskat på vårat hus är att fasaden gick hela vägen upp på takkupan, alltså att det inte är några takpannor framför kupan. Men detta hoppas jag på att kunna ordna med bygglaget som kommer att bygga vårat hus. Jag har sett ett älvsbyhus där de gjort på det sättet som jag vill ha det, men mins inte vart jag hittade den bilden..

1 kommentar:

  1. Nu har jag hittat hit :)
    Hoppas ni får takkupan som ni vill ha den, det är ju mycke snyggare utan tak framför!
    Kram Malin

    SvaraRadera